The Wizard of Oz Magic Match 3 hack cheats info Nye matchende puslespil og spil! skaberen Zynga Inc. sprog italiensk til Android

spil! skaberen Zynga Inc. sprog italiensk til Android The Wizard of Oz Magic Match 3

 

 

The Wizard of Oz Magic Match 3 cheats

 

 

Enheder - Ipod Genoptag - Match 3 ned THE YELLOW BRICK ROAD ™ i et magisk puslespil eventyrspil med DOROTHY ™, SCARECROW ™, TIN MAN ™ og COWARDLY LION ™! publikum score - 70585 Afstemning Jeg har været en ivrig spiller af dette spil, men bliver frustreret over ting, som jeg mener skal hjælpe mig, men aldrig gøre! Jeg laver sommerfugle for at fjerne en hård rækkevidde, men i stedet vælger den en farvet flise, som jeg kan få når som helst. Når løven kommer ud efter at falde til bunden, fjerner han fliser, der ikke er så relevante som andre er. Det føles bare, at udviklerne ikke vil have mig til at gå videre i dette spil, og jeg er ikke sikker på hvorfor? Oftere end ikke hjælper mine specialtilbud mig ikke, og i stedet gør noget, der er irrelevant for mine fremskridt, eller nogle niveauer er bare umulige at fuldføre uden at bruge liv, hvilket igen gør mig i stand til at købe alt for meget, når jeg har genstande der skal hjælpe mig, men gør det ikke. Og hvorfor får jeg så meget uendelig tid (som fem timer den anden dag), men jeg taber alt, hvis jeg ikke kan spille fem timer lige? Hvorfor stopper tiden ikke, når jeg lukker spillet eller tillader mig at gemme dem, der skal bruges til min bekvemmelighed? Disse ting skal virkelig løses, eller dette spil popularitet vil helt sikkert falde, hvilket er for dårligt, fordi jeg virkelig har nydt det! offentliggjort dato - 2016-05-18 forfatter - Zynga Inc version - 1.0.3514.

Wizard of Oz Magic match contre.

The Wizard of Oz Magic matcher en suivre

Guiden for oz magisk kampniveau 315. Trollkarlen i Oz Magic Match 3. The Wizard of Oz Magic Match 3.4. The Wizard of Oz Magic match 3. Trollkarlen i Oz Magic Match 3 Apk.

Guiden for oz magi match 3 tutorial

The Wizard of Oz Magic matcher direkte

Wizard of Oz Magic matcher foden.

Guiden for oz magi match 3 til pc download

Wizard of Oz Magic matcher amical. The Magic of Oz Magic. Guiden for oz magi match 3 mod apk. Wizard of Oz Magic matcher nul.

Hvad er mini-spil i guiden af ​​oz slots

 

The Wizard of Oz Magic match fodbold.

Trollkarlen i Oz Magic Match 3 til pc

Wizard of Oz Magic match d'impro.

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0